2009-01-20

Inatt hade jag, Sofia och Malin sleepover hos den sistnämnde. Blev Ben & Jerrys glass och Johan Glans hyrt via Telia Digital-tv. Fina grejor och jag skrattade så att jag nästan tappade andan. Han är en fin kille den där Johan, det tycker jag allt. Imorse gick Malin till jobbet ganska tidigt och kvar låg jag och Sofia och sov. Sedan bar det av in mot staden för oss. En stund han jag traska där i alla fall innan jag också fick bege mig mot jobbet. Veckans första Espresso House besök hann jag med i alla fall. Redan på måndagen, här går vi ut starkt!

Imorgon är det dags för sista danslektionen för den här terminen och så uppvisning till helgen. Lyckades äntligen fått min kommande helg bortbytt idag. Så jag kan medverka på min egen dansuppvisning. Känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0