Uääää!

Vaknar till följande syn denna morgon. Givetvis inte det allra första jag såg, men det kvalar in ganska högt.

 

Det gjorde inte mig jätteglad. Istället satte det mig i en mycket svår situation. Vad ska man nu ha på sig? Förmodligen kommer det bli mycket varmare under dagen. Vilket i sin tur leder till att man som vanligt får välja mellan att frysa på morgonen eller behöva svettas/bära massa extra kläder i eftermiddag. Ibland är livet hårt. Jag tror jag väljer något slags mellanting som gör att jag fryser på morgonen men ändå får bära en massa extrakläder i eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Helt sjukt! jobbiga tider. Men det har ju iprincip varit så hela sommaren. Nu är det varmt och skönt!

2009-09-10 @ 11:10:02
URL: http://myversion.blogg.se/
Postat av: Anna

hahhahhahah, nåt slags mellanting som gör att du fryser men ändå får bära. hahhaha, i like mucho. Grejen är att jag verkligen ser dig framför mig, gnällapa. :D miss you kompis.

haha fan va fjantig kommentar. men PUSS

2009-09-10 @ 20:10:27
URL: http://nnab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0