change of lifestyle.

Nu har jag levt länge nog genom Noel och Victoria för idag. Det är istället dags att börja leva mitt eget liv. Ska strax ta och byta utseende, det vill säga att sminka mig. Sedan blir det en liten rush till spåris och in till stan. Ska först be Malin om lite råd gällande en klänning jag inte vet om jag ska lämna tillbaka eller behålla. Därefter blir det en fika med Ohlle som Daniel nog kommer delta i efterhand. Byxjakt och sedan hem till Danny.

Denna helg kommer innebära jobb vilket känns helt okej eftersom vi är såpass många som jobbar. Helgerna är allt bra mycket roligare nu än på den tiden då det var någon/några från varje team som jobbade varje gång. Aka man satt själv typ. Sådär kul kanske.

Jag funderar på om jag ska inviga mina Monki idag. Jag tror att dom kommer vara nice att gå i eftersom det är kilklackssula. Heter det så alltid när det är en "hel" klack eller ska det vara något speciellt material för att definieras kilklack? Strunt samma, det är stadigt att gå i i alla fall.




IN ACTION! Victoria friar till Noel.


Kommentarer
Postat av: anna

alltså jag har aldrig förstått grejen med sims, jag fattar det bara inte haha.



ja brandon flowers är skitbra! älskar hans röst :) hoppas det går bra på jobbet idag!

2010-09-11 @ 13:06:35
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0